Публікація •  08.09.2020

Топ-25 ефективних маркетингових кампаній

 

 

Комунікаційна кампанія Corteva Agriscience по залученню молоді до роботи в агро здобуває нові визнання. Проєкт колаборації з блогерами посів почесне місце серед 25 найефективніших маркетингових кампаній України рейтингу видання «Власть Денег». В Україні молодь мало знає про сільське господарство - це показало дослідження, яке Corteva організувало минулого року для 1000 підлітків України у віці 14-18 років та батьків дітей цього віку. Щоб виправити ситуацію, в компанії вирішили використовувати абсолютно новий для сільського господарства інструмент комунікації — колаборації з популярними блогерами. Так українському YouTube-співтовариству стали доступні три відеоролики ключових лідерів думок серед молоді в різних категоріях: огляд відеогри Farming Simulator, в яку включені продукти Corteva, від популярного геймера Sonchyk, інтеграція в програму Жені Синельникова «Вдома краще» на YouTube-каналі «Орел і решка», відео «24 години челлендж в полі» з Анею Трінчер, співачкою і актрисою телесеріалу «Школа». Також підключилися і Instagram-акаунти цих зірок. Охоплення кампанії — понад 1 млн переглядів з вересня минулого року. Вона продовжує набирати оберти, залучаючи молодь і розповідаючи про переваги роботи в агросекторі. Подібний проєкт Corteva в Румунії став номінантом престижної премії 2020 SABRE EMEA AWARDS у категорії «Маркетинг для молоді».

Читайте матеріал за посиланням:

https://www.dsnews.ua/ukr/vlast_deneg/top-25-effektivnyh-marketingovyh-kampaniy-07092020-397943