Publication •  19.08.2020

Учасниці програми TalentA завершили четвертий модуль навчання

Something went wrong. Please try again later...

В освітньому онлайн-хабі програми TalentA, ініційованої Corteva Agriscience для жінок-фермерок, що проживають у сільській місцевості, завершено четвертий модуль «Діджитал-комунікації». Максим Єрмак, незалежний IT консультант та тренер, провів три тематичні лекції «Розробка онлайн бізнес-стратегії», «Власний сайт чи інтернет-магазин: як усе працює» та «Маркетинг у соціальних медіа».

Вивести свій бренд в Інтернет та соціальні мережі – непростий проєкт, який потребує креативності, певних ресурсів та ретельної підготовки, тому починати слід з малих кроків, поступово нарощуючи потужність та посилюючи присутність у мережі. Це підтвердили і учасниці програми, які вже почали працювати з інтернет-аудиторією і переконалися в ефективності такого каналу комунікацій зі споживачами та партнерами.

На підготовчому етапі слід чітко визначити свою мету, цільову аудиторію та ресурси, які доцільно використовувати. На переконання Максима, до цього етапу слід залучити маркетолога, який допоможе сформувати стратегію дій у мережі.

Максим акцентував увагу і на питаннях безпеки, адже декого стримують побоювання щодо недостатньої захищеності в мережі від шахрайства та недобросовісності. Щоб уникнути неприємностей, фахівець радить ретельно перевіряти інформацію про потенційних партнерів – здебільшого, у відкритому доступі для цього достатньо даних. А загалом, шахрайства і інтернеті не більше, ніж при інших форматах ділових стосунків.

Про досвід розвитку бізнесу в мережі розповів Олексій Конюша, власник компанії «Конюшина», яка займається медом та продуктами бджільництва. Приклад «Конюшини» цікавий ще й тим, що молоді бджолярі ще шукають оптимальні форми реалізації та просування свого продукту через соціальні мережі, і цей процес тестування, успіхів та аналізу помилок викликав особливий інтерес учасниць програми.   Жвавий інтерес викликав також кейс, презентований Тарасом Ложенком, засновником сімейної козиної ферми з сироварнею «Доообра ферма», який представив досвід не тільки своєї компанії, а й інші приклади, що ілюструють можливості використання різноманітних підходів та інструментів у побудові стратегії просування продукції через інтернет.