Article •  13.07.2021

Репутація в агробізнесі

Практично два роки похитнули глобальну продовольчу безпеку. Агробізнес шукає нові методи підвищення врожайності за умови обмежених природних ресурсів. Це покладає на науково-дослідницькі компанії агросектора додаткову відповідальність - розробку інноваційних рішень, впровадження стійких практик, включаючи розвиток сільських територій. Як світові лідери сільського господарства керують стабільністю в світову кризу - розповіла Анна Бабіч, менеджер з корпоративних комунікацій в Центральній і Східній Європі Corteva Agriscience. Компанія визнана кращою в управлінні корпоративною репутацією в українському рейтингу «Репутаційні Активісти» в номінації «Агросектор - постачальники агрохімії і посівного матеріалу».

 

«Робота в умовах невизначеності такого масштабу, яку приніс COVID-19, вимагає надійного фундаменту, рішучих дій з боку менеджменту і здатності співробітників швидко адаптуватися під нові умови. Потрясіння минулого року були шокуючими для світової економіки. Ми пам'ятаємо, як на самому початку пандемії навіть в розвинених країнах відчувалася паніка на полицях супермаркетів. З одного боку - населення накопичувало довгострокові запаси продуктів харчування. З іншого - на початку кризи в ланцюзі постачань, дійсно, відчувалися труднощі через обмеження на переміщення товарів і людей через кордони. Деякі фермери втратили канали збуту у вигляді локальних ринків і ресторанів, які закрилися через карантинні заходи. Були побоювання транспортних обмежень на поставку насіння і хімії, і як наслідок - ризику зриву посівної. Але, наприклад, в Corteva завдяки глобальному масштабу, а це - майже 100 виробничих майданчиків, включно з Україною, а також гнучкому ланцюжку поставок, нам вдалося вчасно забезпечити клієнтів посівним матеріалом і засобами захисту рослин», - заявила Анна Бабіч в інтерв’ю. Дивіться детальніше за посиланням