Press Release •  

Corteva звітує про результати другого кварталу та першого півріччя 2022 року

Something went wrong. Please try again later...
  • ​​​​​​​Збільшення дивідендів на ~7% у річному обчисленні, що вступає в силу в третьому кварталі
  • Оголошення програми реструктуризації у зв'язку зі стратегічним переглядом портфеля

Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) (“Corteva” чи “компанія”) представила фінансові результати за другий квартал та шість місяців, які закінчилися 30 червня 2022 р.

Огляд результатів другого кварталу 2022 року

Огляд результатів першого півріччя 2022 року

Основні події першої половини 2022 року

  • Чистий обсяг продажів у першому півріччі 2022 р. зріс на 11% порівняно з попереднім роком за рахунок зростання в обох сегментах. Органічні продажі1 зросли на 14% за той же період зі збільшенням в усіх регіонах.
  • Чисті продажі насіння зросли на 3%, а органічні продажі1 збільшилися на 6% порівняно з минулим роком, при цьому помітне зростання в регіоні EMEAчастково компенсується скороченням посівних площ під кукурудзою та обсягів виробництва ріпаку в Північній Америці2. Ціна зросла на 7% у всьому світі завдяки продовженню реалізації стратегії компанії «ціна за цінність» та відшкодуванню вищих виробничих витрат.
  • Чисті продажі засобів захисту рослин зросли на 24%, а органічні продажі1 збільшилися на 28%, в першу чергу за рахунок Північної Америки2 і Латинської Америки. Зростання обсягів було зумовлене проникненням нових продуктів, включаючи EnlistTM і гербіцидів ArylexTM, фунгіциду OnmiraTM, а також високим раннім попитом у Латинській Америці. Підвищення цін компенсувало зростання витрат під впливом інфляції у всіх регіонах.
  • Дохід по ЗПБО та прибуток на акцію (EPS) від діяльності, що триває, склали 1,58 млрд дол. США і 2,16 дол. США за акцію в першій половині 2022 року відповідно. Операційний показник EBITDA1 склав 2,76 млрд дол. США, що на 17% більше, ніж у попередньому році, завдяки ефективному виконанню цінової політики та зростанню обсягів у всіх регіонах, а також діям щодо підвищення продуктивності, частково нівельованими інфляцією та несприятливими валютними курсами. Операційний прибуток на акцію1 був 2,61 дол. США за акцію, що на 19% більше, ніж попереднього року.
  • Менеджмент підвищив прогноз3 чистої виручки та прибутку на весь 2022. Очікується, що чисті продажі становитимуть від 17,2 до 17,5 млрд доларів США, а операційна EBITDA1 — від 2,95 до 3,1 млрд доларів США. Очікується, що операційний прибуток на акцію1 перебуватиме у діапазоні від 2,45 до 2,60 доларів США.
  • Компанія оголосила про збільшення дивідендів у річному обчисленні приблизно на 7% у третьому кварталі, що відображає постійну зосередженість на поверненні капіталу акціонерам.

Новини компанії

Компанія оголошує про завершення стратегічного аналізу портфоліо

  • У зв’язку з оголошеною раніше реорганізацією бізнесу компанія завершила стратегічний перегляд портфеля, спрямований на вдосконалення стратегії компанії та прискорення короткострокового та довгострокового зростання маржі.
  • Результатом цього аналізу є план компанії щодо виходу з нестратегічних регіонів і продуктових лінійок, та фокус на основних ринках і культурах, на які припадає понад 95% поточного загального обсягу чистих продажів і 99% поточного загального операційного показника EBITDA1.
  • Ці рішення щодо портфоліо дадуть компанії можливість зосередити інвестиції на створенні більшої цінності сільгоспвиробникам за допомогою більш диференційованих і стійких інструментів, посилюючи продуктове портфоліо, яке сприятиме прогресу в питаннях глобальної продовольчої безпеки та змінах клімату.
  • Компанія також правильно підбирає та оптимізує структуру витрат, щоб забезпечити більшу гнучкість і підзвітність щодо продуктивності своїх двох бізнес-підрозділів – «Насіння» та «Засоби захисту рослин».
  • У результаті компанія очікує відзвітувати про загальну суму реструктуризації та інших витрат у розмірі приблизно 400 млн дол. США до другого кварталу 2023 року, приблизно половина з яких становить грошові виплати.
  • У другому кварталі 2022 року компанія зафіксувала витрати на реструктуризацію та інші витрати на суму 68 млн дол., з яких 45 млн дол. пов’язані з раніше оголошеним виходом компанії з Росії.
  • У результаті цих дій компанія очікує досягти економії понад 200 млн дол. США до 2025 року.
  • Додаткову інформацію про результати стратегічного перегляду портфелю буде надано 13 вересня під час Дня інвестора компанії у 2022 році.

​​​​​​​Система EnlistTM прискорює проникнення на ринок у 2022 році

  • Протягом першого півріччя компанія забезпечила продажі системи EnlistTM на суму приблизно 980 млн дол. США, що на понад 60% більше, ніж у першому півріччі 2021 року.
  • Компанія збільшила свій прогноз щодо проникнення на ринок Enlist E3TM4 на 2022 рік до більш ніж 45% посівів сої в США, що є більше очікуваних раніше 40%.
  • За оцінками компанії на понад 80% посівів Enlist E3TM4 будуть застосовані гербіциди EnlistTM, що відображає високий ринковий попит і позитивні відгуки сільгоспвиробників про легкість і простоту системи.

Підсумки 2 кварталу 2022 року

У другому кварталі, який закінчився 30 червня 2022 року, чистий обсяг продажів зріс на 11% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Органічні1 продажі зросли на 13% із зростанням у всіх регіонах.

Обсяг зріс на 4% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Попит на нові та диференційовані засоби захисту рослин у поєднанні з високим раннім попитом у Латинській Америці сприяли двозначному зростанню чистих продажів у цьому сегменті, при цьому органічне1 зростання продажів склало 28%. Менші обсяги насіння були зумовлені скороченням площ під кукурудзою та обмеженнями постачань ріпаку в Північній Америці.

Ціна зросла на 9% порівняно з попереднім роком, відображаючи продовження реалізації стратегії компанії «ціна за цінність» і відшкодування вищих витрат на виробництво.

​​​​​​​У другому кварталі 2022 року дохід від безперервної діяльності за ЗПБО після сплати податку на прибуток склав 1,00 млрд дол. США. Операційна EBITDA1 за другий квартал склала 1,72 млрд дол. США, що на 18% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Підсумки сегменту насіння

У другому кварталі 2022 року чистий обсяг продажів насіння склав 3,9 млрд дол. США, що є вищим ніж приблизно 3,8 млрд дол. США у другому кварталі 2021 року. Приріст продажів зумовлений 7% зростанням цін, що було частково нівельовано на 1% зниженням обсягів та на 2% несприятливим впливом валюти.

Зростання цін зумовлене сильним виконанням політики ціноутворення, зі зростанням світових цін на кукурудзу та сою на 6% та 8% відповідно. Зменшення обсягів було зумовлено зменшенням площ посіву кукурудзи в Північній Америці, обмеженнями поставок ріпаку в Північній Америці та кукурудзи в Латинській Америці, що з надлишком компенсувало зростання сої в регіоні EMEA та в Північній Америці. Несприятливий валютний вплив спричинили турецька ліра та євро.

​​​​​​​Операційна EBITDA сегмента становила 1,2 млрд дол. США у другому кварталі 2022 року, що на 10% більше, ніж у другому кварталі 2021 року. Виконання цінової стратегії і поточні заходи щодо управління витратами і підвищення продуктивності компенсували зростання витрат на виробництво та транспортування, несприятливий вплив валюти та зменшення площі посівів кукурудзи та обсягів ріпаку в Північній Америці. Рентабельність операційної EBITDA у сегменті покращилася приблизно на 170 базисних пунктів порівняно з аналогічним періодом попереднього року.

У першій половині 2022 року чистий обсяг продажів насіння склав 6,5 млрд дол. США, що є вищим за приблизно 6,3 млрд дол. США у першій половині 2021 року. Зростання продажів було зумовлено підвищенням цін на 7%. Цей приріст був частково нівельований падінням обсягу на 1% і несприятливим впливом валюти на 3%. Зростання ціни було зумовлене високим рівнем реалізації стратегії в усьому світі, головним чином у Північній Америці та EMEA, коли ціни на кукурудзу та сою зросли на 7% глобально. Зменшення обсягів було зумовлене зменшенням площ посівів кукурудзи в Північній Америці та обмеженнями постачань ріпаку в Північній Америці та кукурудзи в Латинській Америці, що з лишком компенсувало зростання сої в регіоні EMEA та Північній Америці. Несприятливий валютний вплив спричинили турецька ліра та євро. ​​​​​​​Операційна EBITDA в сегменті склала 1,8 млрд дол. США в першій половині 2022 року, що на 4% більше, ніж у першій половині 2021 року. Виконання цінової стратегії і поточні заходи щодо управління витратами і підвищення продуктивності компенсували зростання витрат на виробництво та транспортування, несприятливий вплив валюти, менші обсяги в Північній Америці, а також несприятливий річний вплив від переоцінки минулих інвестицій в акціонерний капітал.

Підсумки сегменту засобів захисту рослин

Чистий обсяг продажів засобів захисту рослин склав приблизно 2,3 млрд дол. США у другому кварталі 2022 року порівняно з приблизно 1,8 млрд дол. США у другому кварталі 2021 року. Зростання продажів відбулося завдяки збільшенню обсягів на 14% і збільшенню ціни на 14%, що було частково нівельовано на 2% несприятливим впливом валюти та на 1% несприятливим впливом на портфоліо. Збільшення обсягів було зумовлене постійним проникненням нових продуктів, включаючи гербіцид EnlistTM і фунгіцид OnmiraTM, у поєднанні з високим раннім попитом у Латинській Америці. Зростання цін було широкомасштабним з приростом у всіх регіонах на чолі з Північною Америкою і в основному відображало підвищення цін на сировину та логістичні витрати. Несприятливий вплив валюти спостерігався від курсових коливань євро. Вплив на портфель обумовлено продажем активів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. ​​​​​​​Операційна EBITDA у сегменті становила 509 млн дол. США у другому кварталі 2022 року, що на 38% більше, ніж у другому кварталі 2021 року. Ціноутворення, зростання обсягів і підвищення продуктивності більш ніж компенсували вищі витрати на ресурси, включаючи витрати на сировину, і несприятливий вплив курсу валют. Рентабельність операційної EBITDA сегмента покращилася більш ніж на 200 базисних пунктів порівняно з періодом попереднього року.

Чистий обсяг продажів засобів захисту рослин склав приблизно 4,4 млрд дол. США в першій половині 2022 року порівняно з приблизно 3,5 млрд дол. США в першій половині 2021 року. Зростання продажів відбулося завдяки збільшенню обсягу на 16% і збільшенню ціни на 12%. Ці прибутки були частково компенсовані несприятливим впливом валюти на 3% і несприятливим впливом на портфоліо на 1%. Збільшення обсягів було зумовлене постійним проникненням нових продуктів, включаючи гербіциди EnlistTM і ArylexTM, а також фунгіцид OnmiraTM, продажі нових продуктів зросли більш ніж на 60% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Крім того, продукти мали великий ранній попит у Латинській Америці. Зростання цін було широкомасштабним з приростом у всіх регіонах на чолі з Північною Америкою і в основному відображало підвищення цін на сировину та логістичні витрати. Несприятливий вплив валюти спостерігався від курсових коливань євро та турецької ліри. Вплив на портфель обумовлено продажем активів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. ​​​​​​​Операційна EBITDA у сегменті становила 1,0 млрд дол. в США в першій половині 2022 року, що на 45% більше, ніж у першій половині 2021 року. Ціноутворення, зростання обсягів і підвищення продуктивності більш ніж компенсували вищі витрати на ресурси, включаючи витрати на сировину, і несприятливий вплив курсу валют. Операційна рентабельність EBITDA у сегменті зросла більш ніж на 320 базисних пунктів порівняно з аналогічним періодом попереднього року, головним чином завдяки ціноутворенню та новим диференційованим технологіям.

Прогноз на 2022

Прогноз для сільського господарства залишається стабільним, незважаючи на нещодавню волатильність цін на сировинні товари. Компанія очікує рекордного попиту на зернові та олійні культури у 2022 році, що має підтримати ціни на сировину, оскільки кінцеві запаси залишаються під тиском. Баланси сільгоспвиробників і рівень доходів залишаються стабільними, незважаючи на збільшення витрат на паливо та добрива, що спонукає клієнтів віддавати перевагу технологіям для максимізації прибутку. ​​​​​​​Компанія оновила раніше наданий прогноз3 на повний 2022 рік, збільшивши продажі та очікувані прибутки за цей період. Очікуваний обсяг чистих продажів Corteva варіюється в діапазоні від 17,2 до 17,5 млрд дол. США, що в середньому є очікуваним зростанням чистих продажів на 11%. Очікується, що операційна EBITDA1 перебуватиме в діапазоні від 2,95 до 3,1 млрд дол. США, що в середньому є очікуваним зростанням операційної EBITDA на 17% за рік. Очікується операційний прибуток на акцію1 від 2,45 до 2,60 долара за акцію. У компанії відсутня можливість приведення своїх прогнозних фінансових показників, що не належать до ЗПБО, у відповідність до найбільш порівнянних фінансових показників ЗПБО США, оскільки компанія не може передбачити з достатньою достовірністю і без необґрунтованих зусиль ймовірність виникнення непідконтрольних їй статей балансу.

1Органічні продажі, операційний прибуток на акцію і операційна EBITDA не є показниками ЗПБО (Загальноприйнятими принципами бухгалтерського обліку). Див. нижче. 2 Північна Америка визначена як США і Канада, ЕМЕА - Європа, Близький Схід, Африка. 3 Компанія не надає найбільш порівнянних показників ЗПБО перспективно. Див. нижче. 4. 2 Соєві боби Enlist E3™ розробляються спільно Corteva Agriscience LLC і MS Technologies™